14 maj, 2012

Maj du søde milde

Jeg ejer 3 ting af værdig: Mit kamera, Min laptop og mine headphones..
Min laptops diskdrev virker ikke, ned-tasten virker ikke, der er en flænge på stellet(hedder det det på en computer??? xD), og så dræber den sig selv med varme næsten dagligt.
"Heldigvis har jeg stadig mine dejlige, uundværlige headphones og mit kamera!" tænker Kianna hver gang hendes Computer er dum..
...
Mine...
Headphones...
Er OGSÅ gået i stykker nu?!?!?!

Bøfferne røg af "hårbåndet" her for 2 ugers tid siden og det er skide irriterende, men ikke noget der ikke er til at leve med men...
Nu er forbindelsen til den venstre højtaler fucked ._.De var helt okay imorges, da jeg cyklede i skole, men 10 minutter inde i første time ryger lyden i den ene bøf! Hvad fanden skal jeg bruge det til?!
Jeg har mit headset på konstant! Kan slet ikke klare ikke at høre musik, men jeg tror jeg har fundet noget der er værre end ikke at høre musik- At høre HALV musik!
Hænger mig selv i spasserledningen om lidt...

Det kan virkelig ikke passe, at alt jeg er i nærheden af går i stykker...
Jeg har ikke penge til det!
 Slet ikke lige nu hvor en af mine tænder er begyndt at dræbe mig, så jeg bliver nød til at melde mig ind i Danmark og så tage til tandlægen meget snart!

Tandlæge Vs. Headphone-rep... What to do...?
Skal også købe et stash-jar til omkring 250,-(excl. forsendelse) som begik selvmord i min opgang engang David ikke gad smutte fra min lejlighed, hvor jeg så lagde det på hans jakke som jeg havde smidt ud i opgangen, og jar'et så lige valgte at hoppe ud på gulvet... FML...

Only good thing ATM is that i'm living in a country where i get money for education and that David is awesum (We have had some lovely days at his place thursday-sunday and he is probably visiting me today or tomorrow <3) and that my lunch today is not only a slice of rugbrød but a slice of rugbrød AND bulgur-snask that i made yesterday (Y)

Music used to be a good thing too, but now that my headphones are freaky, it's more painfull than healing :/ ...

2 kommentarer:

Karmus sagde ...

Det med headphones kender jeg godt. Jeg har smadret 3 eller 4 par inden for det sidste års tid, fordi jeg render med mine hele tiden. Og det er stort set altid STIKKET på ledningen, der bukker under og sender hovedtelefoner til tælling. Det er så frustrerende at de ikke laver mere slidstærke minijacks. Men det rygtes jo at varer bevidst produceres dårligt for at de kan blive skrottet to år efter og føre til et stadigt større forbrug, fordi grådige firmaer skal tjene penge.

Kianna sagde ...

Jeg tror sgu også det er sådan noget, for man kan sgu da SAGTENS lave mere holdbare ting! Hvem er det der sidder og fedter med patenten til ledninger i ruller fx?
Det suxxxx...