18 april, 2012

Tjappie!


JEG HAR FÅET MIG EN TJATJUVERNING, JA JEG HAR SÅ!
Hvor fint, hvor fint!
Det gjorde kun ondt i starten (han startede altså også ved min hofteknogle!! x3), resten af tiden var det helt udholdeligt, og nogen steder var det næsten helt rart :b
På et tidspunkt føltes det som når en killing vold-jamser ens mave, så mine moderlige hormoner gik amok og pludselig kunne jeg KUN tænkte på hvor meget jeg gerne vil have en kat NU .. xD
Det tog btw omkring 1½-2 timer og kostede mig 1100 (Egentlig 1600, men havde sådan en rabatdims, som gav mig 1000,-'s tatovering for 500,- yay!)

Nana var med derinde, og det var meget rart, for hun snakker som et vandfald, men tror jeg tager alene afsted næste gang jeg skal tusses, for tror egentlig jeg hellere vil ligge og bare slappe af med lukkede øjne (:

---

Cyklede hjem til David efter skole igår, (i modvind og haglstorm YAY... Som selvfølgelig forsvandt ligeså snart jeg steg af min cykel YAYx2...), og det var sååååååååå skønt! Vi havde ikke set hinanden i 2 dage, men det føltes bare som 2 måneder åh!
Så kom Per lige forbi, og så dabbede vi lige, så fik aldrig lige taget mig sammen til at cykle hjem= sov tæt ind til Kærestetrolden mmmmh<3
Ville stå op kl.10, men det var lidt rarere bare at blive liggende, så idag har været rigtig dejlig!
At ligge og putte med kæreste, stå op stille og roligt, have en masse dejlig sex, tage hjem for lige at få noget mad og skrabe en bunke sukker-ting ned i tasken, og så ellers bare afsted mod Black Sheep Tattoo, hvor jeg blev tusset!

Glæder mig ikke til at skulle være fuldt påklædt imorgen, for har ikke rigtig noget varmt tøj, som ikke strammer, eller lukker til for ilt, der hvor min tattoo sidder...
Hvor glæder jeg mig altså til at det bliver sommer, så jeg kan rende rundt og se sommerfin ud med min tatovering i bikini! (på stranden altså.. XD)

Ingen kommentarer: