07 december, 2009

Det' sørme, det' sandt, December...

Så er det december og jorden er oplyst af millioner af små pærer verdenen over. Her på Vesterdal er vi også ved at komme efter resten af jorden. Alle huse har min. én lyskæde, og Vægten har også både juletræ, og julekugler ^^ Vores hus er nok det mest julede, og alligevel er jeg ikke rigtig i julestemning.. Når det ikke går perfekt for dem derhjemme bekymrer jeg mig for meget til at julestemningen kan bryde ind i mit hoved.
Men gran i håret og be' en bøn som man siger ^^'..
Weekenden har været rigtig hyggelig, og skal helt sikkert til at være på skolen i weekenderne! Ikke dem alle sammen ofc, for kan jo ikke undværre Keen! Men så mange jeg(Og Han) nu kan holde til, for det er virkelig noget HELT andet end hverdagene!
Man lærer folk meget bedre at kende, og man har meget mere tid til at lalle rundt i de andre huse ^^
Keen har fødselsdag, og jeg har fundet en gave jeg tror han bliver RIGTIG glad for ^^
Skal bare lige have købt den på fredag ;D
Glæææder mig til at se ham ^^!<3

Ingen kommentarer: